Vårgårda naturfotofestival 4-5 Nov 2011

Publicerat: augusti 25, 2011 i Bilder, föresläsning, Utställning
Etiketter:

Glöm nu inte att boka biljetter och boende  till vårgårda naturfotofestival! Festivalen brukar vara välbesökt! mellan 3000-4000 personer brukar närvara under fredagen och Lördagen. Så vill ni få platser bör man kanske skynda på lite att boka. Förra året bokade jag boende på vandrarhem Tånga Hed, helt ok att bo där!

Jag kommer ställa ut några bilder och dessutom visa bilder i föreläsningslokalen kulturen. Jag kommer avsluta det hela med ett bildspel där jag även delvis gjort musiken. Något som brukar vara supertrevligt är bekantskapsträffen på värdshuset fredag kväll, således middagen på lördagen med så klart! Trevligt att träffas över god mat och dryck för den som önskar. Detta rekommenderar jag varmt om ni är där!

Hoppas vi ses på Vårgårda!

 

kommentarer
  1. Jörgen Schön skriver:

    Måste ställa väckarklocka till 4-5 nov 🙂 Med så många spännande föreläsare så är minsann Vårgårda detta år ett obligatorium för oss hängivna naturfotonördar!
    Hoppas också att vi ses!

    Mvh, Jörgen

  2. Per skriver:

    Ett riktigt spännande program i år, ser fram emot det.
    /Per

Kommentera

